18 Ocak 2012 Çarşamba

Eğer Uslu Bir Çocuk Olursan Bir Gün Sen de Şirinleri Görebilirsin!

Merhaba, bu başlık size de komik geliyor değil mi ? Şirinler yani Smurfs, hepimizin sevdiği çizgi film karakterleri. Bu sene özelliklede sinema filmiyle de gönüllere taht kurdu, gitti gidiyor :) Annem ve ben zaten İphone& İpad Smurfs oyununun hastasıyız. Şirinler köyümüze gözümüz gibi bakıyoruz.
Gelin bakalım bugün ben size ne anlatacağım. Gezenti nerede ? diye sorarsanız çok basit bir cevabım olacak ki bakkalda :) Market,bakkal nerede satılıyorsa bu anlatacağım ürün ben oradayım.
Çok yakın bir zaman da Kinder Suprise Yumurtaları Şirinler için özel bir kutu hazırlamış. Gerçi ben biraz geç keşfetebildim,af görün dostlar. 3'lü  kutu olarak satılıyor. İçerisinden de en az bir tane Şirin çıkıyor. İnanılmaz değil mi, çok güzel. Hem Kinder çikolatalarımızı yeriz, hem de çok sevdiğimiz Şirinler'in oyuncaklarını biriktirebiliriz. Ben ilk gün bir adet kutu aldım. İçinden ilk sefer de Güçlü Şirin çıktı. Sonra arkadaşım Melike'ye verdim. 3 kutu daha aldık, evet biraz abarttık haklısınız ama merak bizi öldürdü. Bu sefer de Şirine,Şirin Baba ve Korkak Şirin bizim olmuştu. Bildiğim kadarıyla koleksiyonda Gargamel bile var, bir an önce bana çıkmasını istiyorum. Gözlüklü şirin, Bebek Şirin, ve Uykucu Şirinim de olsun. Hadi size yine afiyet bal şeker olsun, bulduğunuz Şirinler'i de fotoğraflarını çekip bana gönderebilirseniz çok mutlu olurum. Şirinler aşkına hadi şirinleyelim.

                                                           Bu benim Şirinlerim
        Kuzenimin Şirin Baba ve Uykucu Şirini
         Arkadaşım Melike'nin Güçlü Şirini



Hiç yorum yok: