20 Aralık 2012 Perşembe

Walkin 29



Merhaba, 2012 yılını geride bıraktığımız bu son günlerde , sizlere keyifli gezenti  yazılarımdan birini daha paylaşıyorum. Malumunuz yarın 21 aralık bakalım mayalar bu konuda haklı mı konuşmaları gündemi meşgul etsede biz yinede hayatımıza renk katan mutlu anları güzel kıllan mekanlarımıza devam edelim.

Walkin29, geçtiğimiz ay Aqua Florya Avm içerisinde Cafe-Bar-Brasserie-Lounge olarak açıldı.Ulus 29'un yeni konsepti Metin Fadıllıoğlu ve eşi Zeynep hanımın önderliğinde, anladığım kadarıyla eşinin zevkine göre dizayn edilmiş bir mekan oluşmuş. Avm içerisinde böyle bir mekan var denildiğinde nasıl yani ! diye bende biraz tereddüt etmiştim. Kapıdan perdelerin ötesine geçtiğinizde aslında deniz manzaralı muhteşem iç dekoru olan mekana hemen adapte olunabiliyor. Kendimizi gece sonuna kadar avm de olduğumuzu unutmuştuk. Simge'nin doğum günü için geldiğimiz o gece tüm yemekler,komfor,ambiyans,müzik tek kelimeyle muhteşemdi.Masamız camlı bölümde manzaraya bakan taraftaydı. Gayet rahat rahat sohbet ettik, eğlendik. Florya'da evimize 5 dk mesafe de kendimizi bambaşka biryerde hissine bürünebildiğimiz yeni gözde mekanımız burası oldu. Yakın çevrede bu tarz bir yerin olmaması, fırsatı değerlendirebildikleri için de ayrıca tebrik ediyorum. Umarım kaliteyi yine yıllardır aynı çizgide devam edebilmeleri yönünde.

Ben yemek te tercih olarak patlıcanlı pizza seçtim, inanılmazdı ! Arkadaşlarımızın da çoğu pizza ve hamburger tercih ettiler ama bunlar bildiğiniz gibi değil pekin ördeği yemiş kadar tıka basa doyduk ve lezzetleri zaten kendilerini kanıtlıyordu :) Fiyat olarak da gayet makul yaklaşık yemek kahve su fln dersek 40 TL gibi bir fiyat ödedim diye hatırlıyorum belki daha da az olabilir :) Pastamızı kestik,üfledik,hediyelerimizi de verdik ve kapıdan çıktığımızda ya evet doğru burası alışveriş merkeziydi dimi tamamen unutmuşuz duygumuz evlere dağılana kadar devam etti.

Ben çok beğendim ve şiddetle tavsiye ederim.Ayrıca gündüz de cafe olarak istediğiniz gibi gelebilirsiniz.
Bol gezentiler,

İyi yıllar herkese :)

 


 
 
 




 

Hiç yorum yok: