30 Kasım 2012 Cuma

Gezenti 2012 'yi nasıl geçirdi ? =)



GEZENTİ 2012

Animoto.com , kendi fotoğraflarınızdan oluşan videolar yapabileceğiniz ve bunları sevdiklerinizle paylaşabileceğiniz bir site. Dün biraz internette gezinirken karşıma Facebook'ta 2012'yi nasıl geçirdiğinizi öğrenmek istermisiniz adlı bir yazı okudum.(buradan bakabilirsiniz http://sosyalmedya.co/animoto-facebook-uygulamasi/) Daha sonra hemen  http://animoto.com/apps/best-of-2012 adresinden kendi videomu izledim. Tabii burada site kendi kendine benim facebook resimlerimden oluşan bir video hazırladı. İlk başta beğenmedim :) Daha sonra üye olunca, ücretsiz kısımda 30sn ufak bir video hazırlayabileceğimi keşfettim. Bir çok çeşit tema bulunmakta, isterseniz sonbahar, yılbaşı, vintage, air,water,light gibi birçok seçenekle videonuzu şekillendirebilirsiniz.



Dönem dönem bazı ugulamalar karşımıza çıkıyor, hepimizin markaların uyguladığı şarkı yolla, kendi resmini yükle , çizgi film karakterine bürün gibi videoları denemişizdir. Burada ben kendi resimlerimi kendim seçtim ve Gezenti bakalım 2012 de nerelere gitmiş,neler yapmış, hangi organizasyonlara katılmış,ne yemiş özeti oluverdi. Kısacası bir tanıtım filmine benzedi. Ya da benim için ne bunlar bir sene de mi olmuş vay dememe neden oldu. Aralık yarın başlıyor ve bir yıl daha sona eriyor. Video yılbaşından başlayıp en son Jennifer Lopez konserine göre takvimsel bir sıralamayla devam etmektedir.

Sizde kendi doğum günü, yıl dönümü, evlilik gibi özel günlerinizi bu şekilde hatırlatabilirsiniz.

Buyrun o zaman izleyelim ne dersiniz :) videomdaki şarkı : Sunnyside Leftlover Cuties






Hiç yorum yok: