15 Kasım 2012 Perşembe

CEM YILMAZ - CM101MMXI FUNDAMENTALS




Merhaba, gezenti yazılarıma bir yenisi olarak en yakın tarihte yani dün 14 Kasım 2012 Çarşamba TİM Maslak Show Center'da izlediğim Cem Yılmaz gösterisi notlarımı anlatıcam.

Laf'a bak anlatacakmışım, ya arkadaş neyi anlatacaksın hiç bir şey hatırlamıyorsun ki :) Sadece 21:00 giriş 00:00 bitiş bu kadar :) Şaka şaka, dün hayatımın en çok güldüğüm, eğlendiğim vay be helal olsun dediğim gündü. Bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum, ki ben normal de sürekli gülüyorum ama bu bambaşka bir olay. Daha önce sanırım 2006 yılında Cem Yılmaz'ı üniversitemde Organize İşler 32. gün programı çekimi vardı orada canlı izleme fırsatını bulmuştum. Gerçi kendisi bir tek Bilgi'ye gitmedim diyor ama unutmuş olsa gerek,neyse sorun değil :)

Çocukluğumdan beri hep hayalim bir gün o gösteriyi izliycem !!! Dvd, film, reklam filmleri hepsini şöyle bir ayrı yere ayır canlı performans bambaşka. Bir insan kendi olup kendi fikirlerini (fikir sanat), komikliklerini, kendi hayatını yansıtıyor showuna. Tabii arada gündem, ailesi, evliliği, çocuğu hatta ve hatta Ali Ağaoğlu'nu da showun bir parçası haline getiriyor. Bakın bu gün gazetede dün izlediğimiz gösterinin magazinsel boyutunu hemen ele almışlar, kaçmamış habercilerimizden :)

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/21923431.asp


İzlemeye kuzenim ve kardeşimle gittik, tabi haftalar öncesinden biletix de bilet bulmayı başarmıştık. Düşünün ki İstanbul'a Madonna bile geldi, gittim, biletix de hemen bilet buldum, bu gösteri için bilet bulamadığımızdan gidemedik belki aylarca bekledik. Fırsat olmadı ya gidemedik ki diye bişey yok çünkü bilet saniyede tükeniyor.

Cem Yılmaz gösterisinde kendi de eğleniyor du bu kesin, 3 saat nasıl geçti anlamadım, arada unutmamak için en çok güldüğüm konuları artık aklımda ne kadarı kaldıysa arada hemen telefonumun not kısmına yazdım, zaten çıkarken şu vaziyette oluyorsun:" ya çok komikti çok güldüm, hani şurda şunu dedi ya koptum, ne dediydi, ya şey de, yok hatırlamadım ama kesin komikti"

Bir an gülmekten kaburgalarımın ağrıdığını, çenem tutuldu tutulacak eyvah dediğimi hatırlıyorum.
Anlattıklarında Türk insanını o kadar güzel analiz yapıyor ki kendimi izledim sanki.Tamam bi daha instagram da ayaklarımı paylaşmıycam sağol Cem Yılmaz.İyki varsın ,mutlaka ama mutlaka ne yapın ömrünüzde bir kere bile olsa gidin!!!

 Bir daha ki gösterinde görüşmek üzere ...

Aşağıda bazı resimleri kendi web sitesinden aldım, bir de youtube da kendi kanalında yayınlanan bir tanıtım video su var biraz gösterinin fragmanı gibi buyrun izleyin.

http://youtube.com./watch?v=OKISOPQVQE4

Ayrıca bu gösterinin artık DVD değil Sinema Filmi olacaktır.

http://www.youtube.com/watch?v=9CoSYzjSMgY&feature=player_embedded


bizim biletler =)
 
 
 
 
oturduğum yerden sahne muhteşem :)
 
 
 


Hiç yorum yok: