15 Ocak 2012 Pazar

Emirgan Sütiş Florya

Bakalım gezenti nerede? Bu hafta sonu Cumartesi günü yağmur çamur demedik atladık evimizin yakınlarında ki Emirgan Sütiş Florya şubesine gittik. Ben kardeşim arkadaşı ve onun kardeşi, biliyorum tekerleme gibi oldu :)
Şimdi Emirgan Sütiş bildiğimiz üzere 1953 yılından beri hizmet veren bir kurum. Pastahane ve kahvaltı menüleriyle gönüllerde taht kurdu. Bizde bu soğuk kış günlerinde Emirgan'a kadar gidemeyiz dedik, Florya Akvaryum'un da içinde bulunduğu yere geldik.
Offf Allah'ım sana geliyorum. Burada yok yok. Bir kahvaltı bu kadar mı şahane olur. Kahvaltı için belli bir menü yok. Ne yemek istiyorsanız menüden isteyip söylüyorsunuz. Biz 4 kişi olduğumuz için ortaya karışık söyledik. Bal-kaymak, söğüş salata, beyaz peynir, hellim peyniri, kıymalı-peynirli börek, su böreği, lavaş, çeşitli ekmekler, nutella, çilek reçeli, domates, öhö öhö evet biraz fazla abartmışız ama dayanamadık üzerinize afiyet hepsini yedik :)

Çaylarımız demli, neşemiz sohbetimiz tatlı derken midelerimiz de doydu, bakalım gezenti bugün ne kadar hesap ödeyecek :) 4 kişi toplam 74 TL tuttu ve kişi başı 18.5 TL ödedik. Şimdi size ufak bir piyasa analizi yaparsam, Florya'da Ataköy de cafe ve restaurant fiyatları ortalama 20-25 TL oluyor. Bir de üstelik menü geliyor , kardeşim belki ben o jambonu yemek istemiyorum, ödemek zorunda mıyım ki :) Namlı- Gurme daha pahalı galiba oraya gitseydik kişi başı 30 TL tutardı, alt tarafı bi kahvaltı keyfimiz var , hepimiz de öğrenciyiz 20 TL den fazla da veremeyiz. O yüzden siz siz olun benim tavsiyelerime de kulak verin, tercih sizin. Afiyet olsun .

Bu resim de ben çektim, masayı süpürdük biraz ama , Instagram'da paylaşmıştım.



Şenlikköy Mahallesi Yeşilköy Halkalı Cad. No:93 Florya-İstanbul



Hiç yorum yok: