10 Ocak 2012 Salı

İŞTE BENİ ANLATIYOR =) TWİTTER AÇILIMI DİKKAT !

AH Twitter VAH Twitter. Her geçen gün biraz daha yakınım sana, ayrılamaz, kopamaz olduk.

41?29! ajans başkanı Sayın Alemşah Öztürk’ün bugün twitter da paylaştığı yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Kendisi de zaten buyurun paylaşın bakalım siz hangi karakterdesiniz demiş mi demiş :)

büyük olarak görmek isterseniz buyrun burayı tıklayın,


Ben Check-in yapmalıyım: Çünkü ben bir Foursquare canavarıyım :)
Paylaşmazsam Ölürüm: Offf 8.352 tweetim var boşuna mı konuşuyoruz burada :)
Olay yerinden bildiriyorum: Gün gelir yurttaş gazeteciliği kimliğim ortaya çıkar
Gizli komikler: Bunlara bayılıyorum arada ben de deniyorum, çok gizliyim o kadar gizliyim ki keşfedilemedim
140 karakter yetmiyor: Yetmiyor canım 140 çok az!
Bilgi deposuyum: hı hı ben çok biliyorum :)
Retweet benim adım: Beğendiğimi gördüğüm an Retweet yaparım herkes duysun bilsin kaçırmasın :)

PEKİ YA SİZ :) Siz hangi karakterdesiniz ??

By temizelozzlem nam-ı diyar GEZENTİ



Hiç yorum yok: