24 Ağustos 2012 Cuma

MİSS PİZZA CİHANGİR

 





Merhaba, uzun bir aradan sonra yeni yazılarımla sizleri bilgilendirmeye devam ediyorum, sevgili izleyenlerim. Böyle bir girişle TRT spikerleri gibi oldu ama neyse :) Yaz günlerinin sıcak, çok sıcak, hatta bunaltıcı olduğu İstanbul günlerinde, hafta sonlarının tadını çıkarmak için yapmadığım gezmediğim cadde sokak bırakmadım bu yaz. Malumunuz ben nedense bu sene halen denize giremedim. Bu hafta olucak inşallah :)

İstanbul'da güzel tatil planları da yapılır, yapılmaz mı :) Miss gibi miss pizza yersin, bi kaç arkadaşını alırsın, çıkarsın yola ohh gel keyfim gel :) Bizde yakın bir tarihte Cihangir'in en meşhur cafelerinden biri olan Miss Pizza'yı ziyaret ettik. Daha önceki yazılarımda Vapiano'yu çok mest etmiştim ama burası tam bir pizza cenneti. İtalyan ahçı bizzat cafenin ortağı olan bayanların İtalya'dan Türkiye'ye getirdiği özel bir pizza ustası diye biliyorum. İçerisi ufak,şirin, koltuk ve masa gruplarından oluşan samimi bir ortam yaratılmış. Odun fırınından çıkan o güzel pizzaları yapım aşamasında da izlemeniz, iştahınızın bir o kadar artmasına neden olabiliyor.

Bizim tercihimiz Pizza Roka (ricotta peyniri, mozzarella, parmesan, roka, çeri domates) ve  arkadaşlarımın ki Miss Pizza (domates sos, mozarella, biber turşusu, kekik) oldu. İkisi de tadına doyamacağınız bir lezzetde, incecik hamurunda,özel malzemelerle :) Eğer çok aç değilseniz bir pizzayı iki kişi rahatlıkla paylaşabilirsiniz çünkü tabaklar çok büyük . Bahçe kısmı sokak girişinde oturma imkanımız olamadı çünkü o gün belediye öğlen saatinde kazı çalışması yapıyordu,tüm Cihangir sokakları toz duman olmuştu. Sonrasında bir klasik olarak tatlılarımızı Komşu Fırından alıp, Firuzağa da çayla birlikte piknik yaptık diyebiliriz :)
Hepinize yaz bitmeden, güzel günlerin tadını çıkarmanızı, fırsat buldukça da benim tavsiyelerime kulak vermenizi diliyorum.

Bol gezentiler herkese =)






Adres:
Kılıçali Paşa Mh.
Havyar Sokak 7 34430
İstanbul, Türkiye

Telefon:
90 212 251 3279
Fax:
90 212 251 3278

Hiç yorum yok: