15 Temmuz 2011 Cuma

Beni Kim Gözetliyor :)

Bugünlerde çok popüler olan Foursquare app. hepimiz biliyoruzdur. Akıllı telefon dediğimiz İphone Blackberry gibi telefonlarda olan bir uygulama fln.Neyse bilimsel açıklamamıda yaptığıma göre gel gelelim bunun sosyal içerikli boyutuna. Benim adım çıkmış 9'a inmez 8'e . Foursquare de sürekli check-in yapmamdan gitiğim gezdiğim yerleri görmenizden zaten biliyorsunuz. Şimdi burdaki ufak bilinmeyen detaylar var. Bu uygulama da arkadaşlarınızı siz isterseniz ekliyorsunuz isterseniz yerinizi paylaşıorsunuz. Bunun dışında da yaptığınız gezip gördüğünüz yerlerden değişik badge kazanıp arkadaş listesinde de bir numara olabiliyorsunuz. Bir çeşit canlı oyun :) Benim en sevdiğim yanı gittiğim rest. cafe de daha önceki tip-yani yorumları okumak,mayorlarına bakmak,popüleritesi,ekstra bir hediye ödül veriyor mu gibi. GEZENTİ olmanın ilk kuralı diyebilirim :) Bazı arkadaşlarımdan aldığım bilgilere göre işyerlerinde kavgalara bile sebep olabiliyormuş niye benim mekanımı sen aldın diye. Eee bizim evdede kardeş evimi bana geri ver gibi detaylar olmuyor değil. Gayet eğlenceli ücretsiz bilgi sahibi olabileceğiniz bir uygulama gezmeyi görmeyi eğlenmeyi sevenler için bire bir ha bu arada çok sevdiğim aktör Ashton Kutcher nasıl olduysa arkadaşım olmuş nereye gitse görebiliyorum kendisini sizde sevdiğiniz kişileri böyle takip edebilirsiniz :) Aman siz siz olun sakın sahte check-in yapmayın evde otururken I am at Ortaköy yaparsanız vallahi de foursquare sizi yakalar benden söylemesi :) hepinize iyi hafta sonları ve TGIF!!!


Hiç yorum yok: