22 Temmuz 2011 Cuma

TATİLDEYİM :))


Merhaba herkese nasilsiniz bakalim :) Beni soracak olursaniz gezenti halindeydim yine ve 6 gunluk bir Kibris tatili yaptik ailecek.Normalde ben ve tatil esittir ayvalik oldugunu bilirsiniz bu sefer bi degisiklik olsun uzak olsun diye yavru vatan Kibris'in Kaya Artemis oteldeydik.İsminden de anliyacaginiz gibi otel Efes Antik Kentindekidunyanin 7. Harikasi olan Artemis Tapinagindan esinlenerek birebir orjinal hali seklinde otel yapilmis. Bunun yani sira restrantlarin oldugu bina da Celcus kutuphanesi seklindeydi,hele ki Vatikan Kilisesinin kubbesini tarasimli binasi Roma Ask Cesmesi sutunlar Heykeller Afroditler Zeuslar derken kendinizi Roma İmparatorlugunun buyulu dunyasinin icinde buluyorsunuz.Pisstt reklam yapmiyorum ama inanin cok guzeldi falan filan diyip kesicem.Yedigin ictigin senin olsun bana gezip gordugunu anlat derler ya ondan.Gittkigimiz yer tam bir Survivor adasi gibi etrafta luks oteller disinda bisi yok harika mavi deniz kum gunes mimari bir otel gerisi guzel tabikin.Benim icin farkli olan kisimlari galiba sizun de ilginizi cekecektir. Turizmci oldugumuz icin adamlar yapmis abi garson sayisi yatak sayisi kalite cesitlilik mekan eglence bunlar bizi fazla etkiledi himmm bizdede bunlar olsa super olurdu demedik degil neyse... Efendim Kibris Yavru vatanimizin 20 temmuz Baris ve Ozgurluk bayraminda ordaydik coskuyla kutlanmis Tv dan gorduk,ya bu arada biz gezemedik disariya cikamadik cok utaniyorum ama 50 derece hissedilirken bu riski alamazdik :) aaa durun cook onemli bisey demeyi unutuyodum ya bu Kibris ta ben hic internete giremedim yurtdisi olunca hooop tel. İnternetini kapattim otelden de sadece wi-fi olan lobidennizin verdikleri internet sitelerine girebildim.Ama blogger,twitter.facebook yasakti :) Tabi bir de Ferhat Gocer konseri vardi otelde valla cok on yargilarim vardi sanatciyla ilgili ama amanin o ne guzel ses ne beyfendilik cok cok yurekten alkisliyorum cok guzel bir geceydi. Sonra sozun kisasi su ki bunca kalabalikta sanki tek basiniza tatil yapiyormusxasina sizi sikmadan yormadan herseyin mukemmeliyeyle sevgi saygi cercevesindeki personelin guler yuzlulugu harika ambiyansla birlesince gunlerin nasil gectigini anlamadik :) Otelden ayrilirken bu iyi yorumlarimizi otel calisanlarina da soyledim ve otelpuandan da yazicam belli mi olur belki tekrar giderim :)

Hiç yorum yok: