1 Ağustos 2011 Pazartesi

Casita Feraye Mantısı vs Bodrum Feriye Mantısı

Merhaba :) Günlerden Pazartesi Ağustos ayının ilk günü ve tabi ki de Ramazan ayının ilk günü, herkese hayırlı olsun diyelim ve geçen hafta neler yaptım nerelere gittim şöyle ufak bir özet geçmek isterim. Sizlere bu sefer iki meşhur mantıcı Casita ve Bodrum dan bahsedeceğim. Cuma akşamı kuzenlerimle Arnavutköy'de bulunan Bodrum Mantı'ya gittik. Bu tabiki ilk gidişim değil ve son da olmayacak. Mantıları ben ısmarlayacağım dediğimden herkes extradan fazla yeme içgüdüsüyle adeta kıtlıktan çıkmış gibi mantıların içine gömüldük. Benim favori tercihim kızarmış mantı olan Feriye Mantısı. Normal mantı sevenler içinde bol sarımsaklı yoğurtlu olunca of yeme de yanında yat. İçinde bulunduğumuz mübarek Ramazan günlerinde böyle yemeklerden bahsetmek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben size yine de bahsedeyim siz de iftarda yersiniz olmaz mı :) Şimdi normalde Casita Feraye mantısı bu işi çok çok iyi yapıyor ama Bodrumdan 5 TL daha pahalı :) Aman ne gerek var Bodrum da bence süper duper love kesinlikle. Birde mekânları böyle ufak tefek masalar bir sürü ünlülerin ilk magazinsel resimleri not: Biz bazılarını tanıyamadık acaba kendileri o eski resimlerini görünce tanıyabiliyorlar mı :) Bodrum Mantı Arnavutköy ve Yeşilköy de var sadece ama Casita daha çok sosyetik mekânlar olan Bebek-Etiler-Nişantaşı’nda. Böyle olunca da oralarda kendini çok rahat hissedemiyorsun. Bodrum Mantı bana hep daha samimi sıcak geliyor özelliklede yemekten sonra ÜCRETSİZ servis ettikleri Kağıt Bebek tatlısı. Kağıt helvanın arasına dondurma üstüne vişne sos. Yedik içtik sanırım doyduk hesabı kim ödeyecek... Diye şarkı bu sefer benim için çaldı :) Yediklerimizi eritmek için de Arnavutköy sahilinden Rumeli Hisar'ı Aşiyan'a kadar yürüdük galiba bir saatten fazla sürdü. O muhteşem boğaz havası rengârenk ışıklar gezi tekneleri hafif bir rüzgâr bizi alıp götürdü. Ramazan öncesi son hafta sonu da böyleydi umarım size yardımcı olabilmişimdir. Hepinize iyi haftalar, bol kazançlar, bol bol gezintiler :)





Hiç yorum yok: