24 Ağustos 2011 Çarşamba

Aklıma Takıldı Yazdım Köşesi :)

Merhaba ,

Bayadır buraları boşlamışım. Farkettim de Ağustos ayının ilk günü bir yeni kayıt yapmışım o kadar. Kusura bakmayın canlarım ama yazmaya değer çok enteresan sofistike sosyete yerlere gidemedim napiyim belki gitçek birini bulamadım biraz yalnız kaldım belki de param bitti ya da keyfm yok bahanem çok.
Evet gelelim bu ay ki raporuma. Ben ramazanın ilk hafta sonu bizim şu Ayvalık var ya bilirsiniz benden duymuşunuzdur oraya gitik kardeşimle. Zaten yabancı bi yer değil kendimi bildim bileli ordayım. Ayvalık hakkında onca söyleyeceğim şeyler var ki onları bu kısacık blogumda yer alamam özel bir gün bunu uzun uzun yazarım. Özetlersek her zamanki Ayvalık'ta ne yapılabilirse yaptık. Deniz,kum,güneş sabahları öğlen sahilde akşamları Sarımsaklı-Cunda-Ayvalık gece çarşı pazar cafeleri gezdik. Bana bu sefer çok farklı birşey gözüme çarpmadı taki Fazıl Say Doğuş Çocuk Senfoni Orkestrası'nın yolda afişini görene kadar. Aaaa hemen gidiyoruz kaçmaz kızım çabuk bilet alalım dedik ve 12 Ağustos Cuma günü Ayvalık Anfi Tiyatroda muhteşem konseri izledik. Ben adeta büyülendim. Fazıl Say 2 parça çaldı gitti biraz gösteriş yaptı ama olsun o bile güzeldi,yaşları 7 ile 18 arasındaki özel çocuklar 80 kişilik dev bir ekip aklımızı başımızdan aldı.
Bunun yanı sıra arkadaşlarla kuzenlerle geçen yazlık muhabetleri,öyle böyle derken kendimi tekrardan evimde yurdumda buldum.
Bu aralar en çok gittiğim bi yer var Cookshop oranın magnolia pudingi enfes gidip denemenizi şiddetle öneriyorum , ve tabiki kavanoz içindeki limonataları. Hatta geçen ay bana bir tanesini hediye ettiler. Üstünde İtalyan yapımı olduğu yazıyordu ben de aceba bunlar nerde satılıyordur dedim geçen gün The Woo dekorasyon mağazasında buldum sizde gidip alabilirsiniz.
Hepinize keyifli haftalar yazın son günlerini doyasıya yaşamanızı diliyorum. Bayram için 9 gün tatilinizin süper geçmesi dileğiyle :)

Hiç yorum yok: