19 Eylül 2011 Pazartesi

Dikkat ! Kokpit'de İnecek Var ...

Merhaba :) Nasılsınız bakalım :) Ben inanın çok yoğunum öyle böyle değil. Bilmiyorum ama bu yaz çok ama çok çabuk geçti. Evet arada neredeydim bi Ayvalık yapıp geldik bayramdan sonra ama :) Şimdi size konu başlığımdaki ilginç olayı anlatacağım.

13 Eylül Salı günü akşam 9 da Edremit-İstanbul Sabiha Gökçen Havaalanına gidiyoruz. Yani sezonu bitirip evimize döneceğiz. Gayet güzel gittik bavulları verdik biletleri aldık sıramızı bekliyoruz. O sırada yaşı 28-32 arasında kotlu mavi t-shirtlü ismini bilmediğimiz genç bir adam birden bağırmaya çağırmaya havayolları şirketinde çalışanlara ağır sözler söylemeye başladı. Meğer derdi elinde bileti varmış da uçağa binemiyormuş,geç kalmış, biletini başkasına satmışlar,uçakta da yer kalmamış. Evet aynen durum buydu. Ama bu adam mı çocuk mu ne desem işte o kişi önce benim ihalem var geç kalıcam dedi, aradan 10 dk geçti Annem ameliyatta kalp krizi geçirdi dedi,bi 15 dk sonra Annem Öldüüüüüüüü diye ağlamaya başladı. Tüm yolcular gibi bende şaşkınlık,panik,vicdanımın sızlaması, ah yazık vah garibim moduna girdik.

Güvenlikler,polisler olaya müdahale ederken biz yavaş yavaş uçağımızda koltuklarımıza doğdru yol aldık. Gerçekten de 66 kişilik jet uçakda yer yoktu. Bu sırada yine bileti elinde olup da giremeyen bir İtalyan turistin feryatları geliyordu,İstanbula inip direk Roma'ya gitmesi uçağa yetişmesi vardı ama maalesef gidemiyordu.Kapılar kapandı ve 45 dklık uçuş seferimiz başladı.

İndik. Gayet güzel el bagajlarımızı alacağımız sırada herkes ayakta beklerken birden KOKPİT kapısı açıldı ve içerden bu MAVİ T-SHİRT giyen adam çıktı !!! ŞOK ŞOK ŞOK!!! Uçağa pilotun yanında kokpitde gelmiş. Yok böyle bir şey görmedim göremem siz de göremezsiniz herhalde !!! Adam'a herkes uzaylı gibi baktı ,ne nasıl olur yani gibi sorular gelirken,ADAM sadece şunu söyledi GÜLEREK"Annem iyi ya birşeyi yok ben size TİYATRO oynadım,bakın ama NASIL içeri girdim,geldim işte ahaha" dedi. ŞOK üstüne ŞOK daha . Resmen vicdanımızı elimize koymuşken nelerle karşılaştık. Uçağa binebilmek için yalan söylemiş,hemde Anne'si üzerinden. Bütün yolcular kadınlar teyzeler : "Senin gibi evlat olmaz olsun,yaptığından utan,tüüüü ayıp ayıp ,yazık Turist bineydi sen kalsaydın keşke,rezil " gibi sözlerle karşılandı. "O"nun umrunda bile değildi elini sallaya sallaya hava atıyodu işte. Yanımda bir yabancı bayan vardı; kocası Türk ve olayı şöyle özetledi eşine: "İşte Türk Erkeği napçaksın" dedi. İnanın böyle bir durumda bulunmaktan ben utandım.
Romalı turist evine gidemedi, ama "O" paşa paşa İstanbul'a dönmüştü. Garip bakışlarımızla beraber bu günüde atlattık çok şükür deyip ,evimize doğru yol aldık.
Yani Kokpit'de inecek var dur KAPTAN  sözleri maalesef GERÇEK oldu ....

Hiç yorum yok: