6 Ekim 2011 Perşembe

Steve Jobs 1955-2011

Ne söylesem bilemiyorum, belki de hiç bir şey söylememek daha iyi...

Güne saat 8 de uyanarak başladım, her zaman ki gibi başucumda duran İphone el attım. Kimse aramış mı, mesaj var mı diye. Sonra ya bir Tweeter'a bakiyim dedim. Ve ben de tüm dünyadaki herkes gibi o üzücü yazıyı gördüm. Steve Jobs ÖLDÜ !. Evet, bir dünya dâhisi daha kansere yenik düştü ve hayatını kaybetti.
Her gün birçok insan doğuyor ve ölüyor. Bizde bunun farkındayız. Önemli olan bu hayata neler kazandırabildik, neler yaptık, kim olduk, ne olduk, ne olamadık...

Bugün Prof. Dr. Deniz Ülke Arıboğan şöyle ifade etmiş:
Bir adam düşünün devlet başkanı değil, aktör ya da müzisyen vs. değil ama Obama'dan kasap Hüseyin'e kadar herkes üzüntü mesajları yayınlıyor.

Kendisini bire bir tanımıyor dahi olsak, yapmış olduğu çalışmalarla bize yeni bir yaşam biçimi kazandırmıştı. Bunu kendi dünyamdan özetlersem Apple ilk tanışmam babamın bana Hong Kong dan getirdiği İpod Photo'm, hala durur çalışma odamda, arada bakar bakar dururum teknolojinin gelişimini sembolize eder. Sonra İphone 3GS aldım bu sefer Turkcell den halen de kullanıyorum, bağımlısıyım, onsuz yaşayamam :) Sonra Dubai den babamla ailede 7'den 70'e herkesin rahatla kullanabileceği( evet babaannem bile İpad kullanıyor kendisi 80 yaşında !!!) İpad aldık. Giderek hayatımıza yenilikler, heyecanlar, uygulamalar, farklı bakış açıları girdi. Eğlence sembolümüz oldu. Tabi birde mini minnacık İpod Shuffle aldım. Bu sefer ben babama aldım :)Spor yaparken tshirtüne takıp istediği müziği rahatlıkla hafifçe dinleyebilsin diye :) Şimdi hepsinin fikir babaları hayatta yok...

Ve bu anlattıklarım herkese hitap edebiliyor biliyorum, sizlerde bu duygular içindesiniz.

Güle Güle Steve Jobs, İCloud 'da huzur içinde uyu....RİP...


Hiç yorum yok: