22 Aralık 2011 Perşembe

BOHÇALAR AÇILDI YENİ YIL HEDİYESİ ÇIKTI

 
Canım arkadaşım Melike'nin Bohçası blogunda bu yazıyı paylaşmıştır, sizde lütfen buna katılın, hediyeleriniz yeni yılda bizden size armağan olsun :)http://melikeninbohcasi.blogspot.com/2011/12/bohcalar-acildi.html


Hello sonunda melikenin bohçası acildi içinden neler neler çıktı bir bilseniz ama ilk olarak su yılbaşı çekilisi furyasına katılarak başlayacağım size minik minik hediyeler aldım ve yeni yıla girerken hiç tanımadığım birine bir şey vermek siz ise hiç tanımadığınız birinden bir şey almak duygularını birlikte yasayalım istedim öyle yok bloğunuzda paylaşın facebook da beğen paylaş twitterdan mentions falan beklemiyorum zaten bunları yaparken insan soğuyor o hediyen tek yapmanız gereken 27 Aralık aksamına kadar bana güzel güzel yorumlar yazmanız niye 27 Aralık diye sorarsanız hediyenin uğru olsun ve yılbaşı günü elinizde olmasını istiyorum. Herkes çok mutlu olsun istiyorum iste hediyeler




Hiç yorum yok: