11 Aralık 2011 Pazar

Hayat Gezince Güzel

 Merhaba :) bugünlerde hiç gezemiyorum yüksek lisansa başladığımdan beri hiç bir şey yapamıyorum. Okul ödev proje is eve gel uyu of :) Yemek yiyecek vaktim bile yok :( Özetle sunu söylersek Hayat Gezince Güzel yoksa çok kotu :( bazen kendimi kısıtlanmış hissediyorum oysaki gecen sene ya da bloğumu açtığım günler ne güzel dia hemen her gün birden fazla yerlerde geziyordum paylaşıyordum :)

Dun çok güzel bir kafeye gittim ismi Kahve6 :) ve Cihangir de böyle eski vintage bohem tarzı koltuklar masalar iceriye girdiğinizde evimde gibi hissettim arkasında ufak bir bahçesi bulunuyor menüleri şahane :) kümesten tavadan fırından diye kategorilere ayırmışlar ben grip kovan cay içtim ohhh misss boğazlarıma şahane iyi geldi :) genel de sabahları kahvaltı mekanik olmada gün içinde şahane dakikalar geçirebilirsiniz bu arada wifi şifreleri limonata ama limonata satmıyorlarmış çok güldük :)

Veeee sonra naptik :) oturduk güzel güzel ödevler projeleri konuştuktan sonra Yeniköy’e doğru yol aldık ve bizim favori balıkçımız Sandal Balık Evi'ne gittik kuzenlerimle tabii ki :) Sandal da bizim favori menümüz başlangıç için balık çorbası ortaya mevsim salatası ama bol peynirli yanında tereyağlı karides ve kalamar of :) Ekmek sepetini boşalttık diyebilirim çünkü harika dereotu mısır ekmekleri var :) ufak şirin yol ustu bir yer ama biz çok seviyoruz lakin serviste biraz aksaklıklar oldu :) çorbamız geç geldi yağ istedik unutuldu hele hele beleş cay verecekler dediler affedersiniz çamur gibiydi bıraktım olsun da o kadar olur dedik, karnimizi doyurduk da of bak yine acıktım yazarken :) hesapta gayet iyi kişi başı ortalama 15-20 TL tuttu diyebilirim :) hem ucuz hem sağlıklı gerçi balık yemedik :)

Sizleri zaman zaman fırsat buldukça bilgilendirmeye devam edeceğim hayat gezince güzel diyorum ve keyifli bir pazar günü geçirmenizi istiyorum ben mi ben ödev yapıca :))










YENİKÖY SANDAL BALIK EVİ
Adres: Köybaşı Cad. No:143 Yeniköy / İstanbul Tel: 0 212 262 36 43 Fax: 0 212 223 77 53. SANDAL BALIK EVİ

Hiç yorum yok: